وبلاگ اصلی چنل Game For App
وبلاگ اصلی چنل Game For App

وبلاگ اصلی چنل Game For App

Counter Strike 1.6 Orginal Free

سلام میخوام بهتون بازی Counter Strike 1.6 رو اورجینال رایگان بهتون بدم! برای دانلود به ادامه ی مطلب برید

 

 راهنمای نصب:

1:از حالت فشرده خارج کنید

2:فایل نصبی  رو نصب کنید

3:به پوشه آپدیت بروید

4:فایل آپدیت رو نصب کنید

5:در دسکتاپ خودتون دو تا از بازی ساخته شده اون آخری رو باز کنید تا بازی اجرا بشه

پایان


لینک دانلود

دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
amirreza جمعه 17 دی 1400 ساعت 13:21

:اصلا نریخت

شرمنده ولی لینک دانلود مشکل داره از گوگل دانلود کنید من برای مثال یکی بهتون میدم
https://www.cybersports.lt/

amirreza جمعه 17 دی 1400 ساعت 13:17

بابا چی شد نمیاره باید از باید از microsoft store بریزم اون هم که ندارهرمز هم میخواد رمزه کرک شده چیه لطفا بگو

اصلا از Microsoft Store نباید ریخت داخل گوگل بزنی میاره حالا من برای مثال لینک یکیشونو میزارم ولی شاید نگیره
https://www.cybersports.lt/

zahra دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:59

سلام لطفا لینکش را درست کنید که بتونیم دانلود کنیم .
یا اینکه یک لینک جدید برای دانلود بزارید .
متشر

سلام متاسفانه من این نسخه رو گیر نیاوردم داخل گوگل بزنید cs 1.6 orginal free میاره

علیرضا شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:06

لطفا یک لینک دانلود جدید بزارید ...

چشم درستش میکنم

Alireza سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 16:33

سلام
لطفا یک لینک دیگه بزارید که دانلود کنیم

چشم حتما درست میکنم

Mohammad Amin Abdolahifard سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 17:33

سلام
چرا از سایت حذف شده

به دلیل تمدید نکردن لینک آپلود بوی خیلی گَدا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد