وبلاگ اصلی چنل Game For App
وبلاگ اصلی چنل Game For App

وبلاگ اصلی چنل Game For App

Speedify & Proton VPN Free

با سلام به دوستان عزیز! از زمانی که هات اسپات شیلد کرک شده ما از کار افتاده زمان زیادی نمیگذره و خیلیاتون دنبال vpn بودید

خب من دو تا vpn براتون جور کردم!

برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب برید 

 

 قبلش بگم که speedify اکانت نمیخواد ولی proton vpn میخواد که رایگانه میشه راحت و سریع درست کرد.

speedify تا حجم 2 گیگ در ماه اجازه دانلود یا آپلود بهتون میده ولی proton vpn نامحدود.

امکان داره برای لاگین یا ساین آپ proton vpn فیلتر باشه بنابراین مجوبرید از speedify برای ساین آپ یا لاگین استفاده کنید.

و برای speedify آموزشی نمیخواد این آموزش فقط برای proton vpn هست.

آموزش:

ابتدا دوتا vpn رو دانلود کنید لینکشون همین پایین هست

بعد نصبشون کنید

به Speedify وصل شید (برای محکم کاری)

و روی Create Account کلیک کنید

مراحلشو انجام بدید

مرحله 1

باید مدل اکانتتون رو انتخاب کنید از اونجایی که ما میخوایم رایگان باشه free رو میزنیم

حالا باید username و password بزارید با یک ایمیل از خودتون

بعدش برای وریفای (verify) شدن اکانت شما باید کدی که به ایمیل شما میاد رو وارد کنید

تمام!

با username و password که خودتون گذاشتید وارد اکانت شید

بعد speedify رو قطع کنید

دیگه به speedify نیاز نیست و میتونید پاکش کنید


لینک دانلود:

Speedify:

دانلود

Proton VPN:

دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
aay یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 02:49

چرا دیگه ویدیو نمی زاری

دمت گرم به فکرم بودی

رویا شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 17:07

سلام لطفا نسخه کرک شده نورد وی پی ان رو بذار، هر جا میگردم نیست، یوزرنیم و پسوردهای ساختگیش هم همه غیر فعال و الکی هست.

متاسفانه نورد وی پی ان کرک نشده چون امنتش بسیار بالایه و اکانتاش آنلاینه و همش وریفای میشن هیچ جایی کرکش وجود نداره متاسفانه

علیییییییییی جمعه 17 دی 1400 ساعت 16:30

سلام.
می شه تا چند وقت از Speedify استفاده کرد؟
یعنی محدودیت داره؟

سلام تا هر وقت که بخوای ولی تا سقف دو گیگ در ماه میتونی استفاده کنی
پیشنهاد میکنم ProtonVPN رو استفاده کنی

علیییییییییی پنج‌شنبه 16 دی 1400 ساعت 19:58

سلام.
می شه تا چند وقت از Speedify استفاده کرد؟
یعنی محدودیت داره؟

سلام تا هر وقت که بخوای ولی تا سقف دو گیگ در ماه میتونی استفاده کنی
پیشنهاد میکنم ProtonVPN رو استفاده کنی

Kosar پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 21:38

مرسی .این واقعا کار می‌کنه .نمیدونی چقدر دنبال فیلتر شکن خوب می‌گشتم ❤️

خواهش میکنم خوشحالم به کارت اومده

saitama سه‌شنبه 2 آذر 1400 ساعت 20:25

سلام من یک مشکل جدی دارم.
من هر vpn نصب میکنم نمیدونم چرا آی پیم گم میشه. دقیقا هم بعد از نصب وی پی ان این اتفاق میفته هر وی پی انی که بگید رو تست کردم از معروفا تا اونایی که شناخته نشدن. حتی در این راه کامپیوترم به یک نوع باج افزار آلوده شد و فایل هام رو از دست دادم و بدبخت شدم.
خواهش میکنم بگید دلیل این گم شدن آی پی چیه و چطوری میتونم حلش کنم

راستشو بخواید خودمم اطلاع ندارم سعی کنید با اینترنت های دیگه هم تست کنید به احتمال زیاد درست شه

امین چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 15:56

کرک شده هست ؟

نه متاسفانه کرک شده نیستن ولی خیلی خوب هستن

aay جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 03:58

من وقتی قبلیه قطع شد پیداش کردم عالیه
ولی به پای قبلیه نمیرسه

آره چون رایگانه ولی از هیچی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد