وبلاگ اصلی چنل Game For App
وبلاگ اصلی چنل Game For App

وبلاگ اصلی چنل Game For App

داخل کامنت ها سوال بپرسید

دوستان گل لطفا اگر سوالی دارید یا مشکلی دارید داخل کامنت ها بگید تماس با من رو نزنید چون من فقط میتونم پیامتون رو ببینم نمیتونم پاسخ بدم پس اگر سوالی دارید داخل کامنت ها بگید تماس با من برای حمایت و کمک به بهتر کردن کار من یا پیشنهاد دادن هست!

نظرات 3 + ارسال نظر
ugd یکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت 23:45

عالی ولی چرا اسپیدی فای دانلود نمیشه میشه جواب بدی
ممنون میشم

اسپیدی فای لینکش درسته منظور شما چیه؟ نرم افزار نصب نمیشه روی سیستم؟

sajad یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 20:05

dadash goli gol

ممنون نظر لطفته

امیر عباس شنبه 8 آبان 1400 ساعت 00:42

سلام داداش میگم شما میتونی خرید های دلاری انجام بدی مثلا یکیش همین بازی فایو ام که داخل مانیتورت دیدم.
چجوریه میتونم من بهت پول بدم تو برام با دلار بخری؟

سلام آره میتونم پیج اینستا هم داریم برای PS4 و استیم هستش میتونی بیای دایرکت پیام بدی برات تو سریعترین زمان ممکنه میگیریم!
پیج اینستا : game.guardian.store@
لینک پیج اینستا: https://www.instagram.com/game.guardian.store/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد